søndag den 22. juli 2012

I am fire

Jeg sidder her mit om natten og holder mig vågen af en eller anden syg og ukendt grund.
Så jeg tænkte bare lige at noget skulle jeg jo underholde mig med så derfor vil jeg nu lave et indlæg om tanken bag min blog's navn altså 'je-suis-le-feu' Det er fransk.
På dansk betyder det 'Jeg er ilden' dog har jeg oversat det fra engelsk da det lyder meget bedre altså
 'I am fire
Det er fra mit største idol nogensinde, Olivia Irene Gonzales bedre kendt som Chachi. Hun er danser og er med i et crew der hedder IaMmE crew som vandt ABDC's best dance crew season 6. 
I et af deres show's skulle de lave noget der viste dem som et hold og de lavede nogle elementer;
 jord, ild, vand, vind, elektricitet og robot ting. 
De her elementer skulle vise hver deres dansestil og Chachi var så ilden. Så jeg synes bare det var oplagt. 
Hvorfor jeg valgte det på fransk var fordi at jeg godt kan lide fransk og fordi at det var optaget på engelsk, og det lød også bare bedre på fransk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar