søndag den 22. juli 2012

Working class hero

Er lige kommet op nede fra havnen. Har været dernede siden klokken 11 i morges. Skulle hjælpe min far med at bygge et miljø skur. Det er sådan noget hvor vi stiller skrald og skraldespande ind. Der skal også være toiletter og desuden mulighed for os øboere at stille vores ATV'er derind når vi ikke er på øen. Har kravlet rundt oppe i spærrene og lagt tag på, og også ovenpå spærrene for at skrue dem fast. Er også pænt træt nu. Har desuden fået en del farve i mit ansigt, så nu synes jeg godt jeg kan tage en lille slapper med min computer.

Jeg ville have taget mit kamera med da jeg var oppe og hente drikkevare men dum som jeg er glemte jeg det, så i får lige et ekstremt grimt billede af mig fra instagram tidligere i dag, omkring frokost tid.


Overvejer at lave et indlæg om mig, sådan så i kan lære mig lidt bedre at kende.
Skriv lige en lille kommentar hvis i mener det er en god ide :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar