fredag den 24. august 2012

Movie night?



Jeg vil gerne se en film i aften. Har bare ingen ide om hvilken, ved så heller ikke om jeg skal se den imens jeg laver mad så kommer jeg ikke til at kede mig. Nå men har et lille udvalg som jeg lige nu sidder og glor på. 
I må meget gerne dele jeres mening da jeg altid har svært ved at vælge film selv.
Anyways filmene jeg har som en mulighed er; Transformers Dark of the moon, Harry Potter og Dødsregalierne del 1& 2, Cops Out, Click, Streetdance 3D.
Ved ikke helt hvilket humør jeg er i nemlig. Hvis jeg ser Click så tuder jeg og hvis jeg ser Cope Out så kommer jeg i hvert fald i godt humør. De andre er bare gode film som jeg virkelig gerne vil se også.
Jeg har det hårdt og svært. Typisk teenager lige for tiden. ¨
Nå ja jeg er alene hjemme, da jeg ikke magtede at tage med i sommerhus. Har fået en hel tjekliste; Binde bøger ind, lave lektier, støvsuge, rydde op, fylde og tømme opvasker. Skal nok få styr på det. Har planlagt det til i morgen. I dag vil jeg bare være længe oppe. Tænke over mit liv da jeg tuder hele tiden og jeg ikke har nogen ide om hvorfor, desuden er jeg ret skuffet over mine veninder og at jeg så upopulær som jeg nu engang er. Men det er nok bare teenage problemer og ja, en enkelt weekend kan da måske godt gøre mirakler. Det håber jeg da i hvert fald. Jeg holder humøret oppe og fortsætter min dag.
Men læg lige en kommentar om hvilken film jeg skal se.
I må have det godt!

2 kommentarer:

  1. Harry Potter!
    Håber du får det bedre, følelsesmæssigt <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det endte det også med :b
      Ja, det håber jeg da også. Tak <3

      Slet