mandag den 17. september 2012

Rotary

Som sagt i tidligere indlæg har jeg ansøgt om plads hos en organistion der sender folk på High School. Hvilket jeg rigtig gerne vil og håber at jeg kommer afsted. Igår snakkede jeg med min skoleinspektør som er kontaktperson i et af områderne i Odense og hun sagde at de skulle have møde i aften. Der var jeg ved at dø jeg har ventet så lang tid og magter snart ikke at vente længere. Det var desværre ikke mere detaljeret, men da min far kom hjem havde han snakket med en af sine kollegaer som kender en anden der er kontaktperson  det var så ham jeg havde sendt min ansøgning til. Han havde sagt at vi ville blive indkaldt til samtaler inden for den her månede. Vi er 24 ansøgere og der er kun 8 der kommer afsted. Det svinder jo lidt ind i dem så. Jeg er ikke en person med høj selvtillid der bare tænker nå det bliver sgu nemt nok jeg kommer da afsted. Sagtens. Nej jeg er mere sådan nå, så skal jeg nok bare på efterskole alligevel. Selvfølgelig håber jeg da at komme afsted og ber' om at komme afsted, men jeg tror bare ikke at det. Hvorfor skulle jeg være en af de otte?...

Undskyld manglen på billeder i det her indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar