onsdag den 21. november 2012

Juleønsker?

Nu er det jo faktisk snart jul. Faktisk rigtig snart når jeg sådan lige tænker over det. Glæder mig godt nok. Især til maden bare ærgerligt at jeg ikke kan spise så meget af det da jeg holder den sunde linje, eller det håber jeg lidt at jeg kan da det vil give mig et boost til at fortsætte i fremtiden men nok om det.
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har lavet ønskeliste men jeg kan hilse og sige den er ret lang og nok også ret dyr hvis jeg skal være ærlig. Men her er et lille uddrag fra den. 

1. Langærmet løbetrøje fra Nike 2. Daniel Wellington ur -Classic canterbury lady rosa guld 
3. Løbejakke fra Craft 4. Bose høretelefoner 5. Remington pearl pro curl 6. Nikkor 50mm objektiv
7. One Direction - Take Me Home ( Yearbook edition) 8 & 9. Chachimomma charcoal & I Am Fire pants 
10. Nye løbesko, har intet mærke da jeg SKAL prøve dem fordi jeg har underlige fødder 11. Selena Satchel Handbag i kanel 12. Dumbbells 2 kg 13. Nokia Lumia 820 i gul 
14. Beverly Bow Tie Carry-all Gym Bag i karamel 15. Train like a beast look like a beauty tank 
16. The Fray - Scars and stories.

Andre der har skrevet deres ønskeliste? Er nysgerrig efter at høre jeres ønsker så smid en kommentar med dem! Det er altid hyggeligt at dele ønsker!

2 kommentarer: