lørdag den 24. november 2012

New in- Juleshopping









Som jeg sagde i sidste indlæg var jeg inde i byen med Jose i dag. Her er hvad vi købte eller i kan selvfølgelig ikke se det men i hvert fald indpakningen. Carlings gaven er til min storebror, den firkantede og fona gaven er til min mor, bogen er til min far. Den skulle være rigtig god og lyder da også sådan, den blev så bare ikke pakket ind pokkers, men det går nok. Købte udover det en eos -summer fruit- læbepomade til mig selv, da jeg har hørt så meget om dem og nu fandt jeg dem endelig så skulle jeg altså have en og ja de er gode! Købte også en hårlak da jeg er løbet tør og så min nytårs kjole som jeg nok skal vise bedre billeder af. Den er bare så flot og den klæder mig faktisk, har svært ved at finde mig selv pæn i kjoler men den der var faktisk pæn til mig så det føles godt. Sidst men ikke mindst et par grå hygge sokker fra trend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar