fredag den 30. november 2012

Take a walk down the safe side




Så har jeg endelig fået sikkerheds sko. Det var så også først efter at arbejdstilsynet havde været der at de kom i tanke om at det nok var en god ide at jeg fik et par. Så gik vi lige over i C. Nørgaard og fik et par til mig. Havde regnet med at jeg skulle rende rundt i sådan nogle kæmpe klodser men er faktisk ret vild med dem her, synes de er ret....sporty og faktisk ret nice. De er fra Elten eller sådan noget.
Jeg har nærmest ikke arbejdet i dag da arbejdstilsynet som sagt var der og jeg ikke havde nogle sko. I stedet sad jeg inde på kontoret med en kop varm kakao og underholdte min fars sekretær så det var da også meget hyggeligt. Men nu vil jeg smutte for jeg skal gøre rent før vi pynter op til jul. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar