lørdag den 22. december 2012

Familie jagt -part 1-










Har i dag været på familie jagt. Vi var min onkel, min moster, min onkels søskende og deres små børn og hans mor -tror jeg. Har aldrig fået styr på sådan noget med familie relationer- så var min kusines kæreste der også men hun var der ikke selv da hun selvfølgelig havde bedt om fri den forkerte dag altså i morgen. Så hun blev nødt til at arbejde i dag i stedet for, desværre men vi havde sådan set regnet med at hun ville gøre det. Nå men det var rigtig hyggeligt. Mændene startede med at gå på jagt og vi piger/damer og lille Villads gik ind i jagt'hytten' og hyggede i varmen. Tror de var ude at jage i halvanden time eller cirka. Da de kom tilbage gik vi så igang med at tænde op for bålet og sætte nogle pølser, bøffer og brød over til burgere og hotdogs. Det var rigtig lækkert og super hyggeligt. Koldt var det også men vi gik ind i jagt'hytten' bagefter og fik kaffe og kage og bagefter tog vi hjem. Det var succes.

Igår var jeg i byen med Signe, Jose og Maja, efter jeg havde været på arbejde og til juleafslutning med æbleskiver og gløgg. Vi skulle ind og købe de sidste julegaver og også hjælpe Jose og Maja med at finde en nytårskjole. Vi fandt ikke nogen til Jose men Maja fandt en i Sparkz. Vi overbeviste dog Jose om en kjole hun havde derhjemme som vi synes var rigtig pæn. Nå men cirka klokken 6 smuttede vi -Signe, Jose og jeg- på Jensens' Bøfhus og Maja tog så hjem. Vi bestilte nachos med kylling og det gik faktisk rigtig hurtigt, men okay nachos tager heller ikke så lang tid. Efter det fik vi også chokolademousse. Mhmmm var smagte det bare godt skal jeg lige love for. Vi blev så hentet af min storebror bagefter og så gik jeg i seng da jeg var smadret.

Anyways det er jul på mandag, hold da op hvor er det gået stærkt kan slet ikke vende mig til tanken. Sidder lige nu og ser Alene hjemme, den film bringer mig sgu altid i julehumør. Håber i nyder ferien!

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt, og super gode billeder! God jul til dig også. :)

    woonderstruck.blogspot.dk - Kig gerne forbi!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det skam også. Mange tak :D

      Slet