søndag den 16. december 2012

New in / Todays outfit








Lige kommet hjem fra en tur i byen med mine forældre. Vi har slet ikke været derinde her i julen så nu ville vi lige tage derind og se på julelysende og finde nogle små pakker og en mandelgave. Jeg fik et par sko af min mor til min nytårs kjole, som jeg stadig ikke har vist jer. Det er op af bakke det her. Nå men det er så dem i kan se på de første billeder, jeg er allerede meget glad for dem, men skal lige vænne mig til dem da jeg ikke ligefrem er vant til at gå i højhælede, så det kræver bare lidt tilvæning.
De sidste fire billeder er bare nogle små OTD billede. Det er ikke noget jeg som sådan har tænkt mig at begynde på, kun når jeg er i humør og føler mig pæn, sker sjældent men ja. Håber i kan lide det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar