søndag den 21. april 2013

Stilhed

Alting er meget stille for tiden, der er ikke nogen der ringer fast om morgenen og spørger "Er alle oppe?" ikke nogen der ringer to gange om aftenen og spørger "Spiser i?" hvorefter man svare "Ja det gør vi" og han ligger på igen, hvorefter han riger en halv time senere og spørger "Er i færdige?" Det er tomt og trist, men livet går jo den vej og vi ender selv der en dag om vi vil det eller ej.
Min morfar døde i onsdags derfor har der været stille på bloggen, selvom jeg havde skrevet at der ville komme indlæg, men jeg synes jeg har mine grunde til ikke at kunne overskue det. Han skal begraves på tirsdag så jeg ved ikke helt hvornår der kommer et indlæg igen men nu ser vi. Jeg håber i alle har det godt derude.

1 kommentar:

  1. Synd med din morfar. Håber du kommer på toppen igen :)

    SvarSlet