søndag den 30. december 2012

Værdi #3








Her er så mit tredje indlæg i min værdi samling. 
Min tredje værdi er en oplevelse. I 2011 var jeg på sprogrejse på Jersey med STS i tre uger. Aldrig har jeg prøvet noget så fedt, er så glad for at jeg fik muligheden for at opleve det. Jeg fik faktisk rejsen i konfirmationsgave så det var ret fedt. Har sat nogle billeder ind fra turen og nogle af de venner jeg fik mig derover. Men ihvertfald er Jersey en virkelig flot ø, strandene er super lækre men desværre er der meget kraftigt tidevand, det glemte vi på et tidspunkt da vi var ude at sejle bananbåde og andre ting. Anne som ses yderst til højre på billede fire og jeg. Var ikke med ude at sejle da vi begge havde nogle småskavanker og derfor ikke ville gøre det. I stedet stod vi og ventede ude i vandet og fik en snak med instruktørene. Lige pludselig synes jeg mine shorts begyndte at blive våde. Hvor vandet før havde gået mig til knæene gik det mig nu til over knæene, jeg blev mega overrasket og var sådan lidt "Hey Anne, det var måske smart hvis vi begyndte at gå ind nu" og så lagde hun også mærke til det. Det var faktisk lidt sjovt at se hvordan det skete så hurtigt det hele. Det var også på Jersey jeg fik min første manicure og så fik jeg spist døde hudceller på mine fødder af de der sjove fisk der åbenbart spiser det. Men nøj hvor var mine fødder dejlige efter det.
Nå men det var altså bare det jeg lige havde at sige ellers kunne jeg fortsætte i evighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar