lørdag den 16. februar 2013

New in - part 1/4






Jep new in. Var ude og handle med min mor igår. Skulle egentlig bare have haft noget ski undertøj, hvilket jeg også fik, fra McKinley. Anyways jeg fik en del ting af min mor da jeg stortset aldrig er med hende ude og handle så hun kan godt lide at købe en del til mig når vi nu er der. Det gjorde vi så også, her får i noget af det  jeg fik/købte. Jakken på de første billeder er noget af det dejligste jeg længe har ejet. Det er en dunjakke og det gode ved den er at den hverken er for tyk eller for tynd og så er den bare lækker at røre ved. Den var sat ned fra 700 til 200 kr så den måtte jeg eje ifølge min mor. Så er der striktrøjen, den er super fed når den kommer på, især mønstret er fedt. Er faktisk ikke klar over hvad den kostede men den er super dejlig også.
Det skal lige siges at alt det der bliver vist er købt i Vero Moda. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar