lørdag den 21. juli 2012

Summer goal

Jeg har hver sommer sådan en lille ting med mig selv, hvor jeg sætter mig nogle mål 
-for det meste noget med mig selv- de mål jeg sætter mig skal jeg klare i løbet af sommeren.
Lidt ligesom et nytårs forudset..bare om sommeren vil tro.
Jeg tænkte lige at jeg ville dele mine mål eller forudsetter med jer, og så kan det være i får nogle opdateringer når sommeren er ved at være ovre? 

Sommer forudsetter:
1. Først og fremmest vil jeg gerne ændre min attitude. Jeg er må jeg indrømme en sort seer. Jeg er ret negativ person og måske også lettere deprimerende at se og høre på noglegange så det vil jeg meget gerne ændre, så jeg bliver positiv, smilende og i det hele taget bare glad.

2. Bande mindre, eller i det hele taget meget mindre. Jeg bander forfærdeligt meget og jeg er faktisk super irriteret over det da jeg faktisk ikke synes det lyder kønt..overhovedet. Så det ville være dejligt, det kommer dog nok til at blive lidt svært, da mine nærmeste veninder også har lidt af et grimt sprog.

3. Tabe mig. Jeg synes selv at jeg er ulækker for at være helt ærligt. Jeg synes jeg har en ulækker krop men jeg har ligesom lært at leve med det, dog vil jeg meget gerne tabe mig og det regner jeg også med da jeg er igang med en lille plan jeg har smedet sammen.

Det var egentlig det, der er nok andre men ikke af lige så stort omfang som de her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar