lørdag den 21. juli 2012

Wet and windy

Er lige kommet hjem igen, efter at have været ovre med min storebror's ven og sige farvel. 
Christian-min storebror- og hans ven sejlede i deres hobie over til den havn vi sejler fra til den ø vi har sommerhus på. 
Det regnede som en gal og jeg kom -selvfølgelig- til skade fordi jeg gled.
Store klumpede mig. Jeg cykler så op nede fra den lille havn på øen og parkere cyklen op af en mur hvorefter jeg træder af den og så ligger jeg ellers bare på jorden lige så lang som jeg er med cyklen ned over mig. Smerte, helt seriøst har aldrig følt så meget smerte før. Min højre hofte, mit haleben og begge mine knæ gør utrolig ondt. Desuden borede styret sig lige ind i min venstre arm så jeg har sådan et rødt mærke på min arm nu.
  Av av av!
Har desværre ikke lige noget passende billede, så ja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar