mandag den 20. august 2012

Bees




Lidt billeder af vores bier. Ja vores, eller det er egentlig min storebror. Han er biavler, hvilket vil sige at han har sine egne bistader og bier. Han passer dem og tilgengæld nakker vi det honning de laver. Det er faktisk rigtig hyggeligt og de er ikke farlige, overhovedet. Dog har han nogle meget agressive italienere -dem ved det hvide bistade- men det gik. Jeg er faktisk ikke glad for bier men de er nu meget 'venlige' de her. Fik lige lyst til at tage nogle makrobillede, det er efterhånden noget tid siden jeg har gjort det sådan rigtigt så ja.

Jeg er lige kommet hjem fra skole, og skal nu igang med at træne min 'muffin top', mine arme og 'thigh gap'
Senere skal jeg også til tennis. Tror måske jeg smider et indlæg mere op på bloggen senere. Har en del klar til jer efter den her fantastiske weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar