mandag den 20. august 2012

I miss you already


Jeg introducere i dette indlæg min fantastiske storebror Christian!
Det kan ikke beskrives med ord hvor meget han betyder for mig, selvom han tit er pain in the ass, så er han altså noget af det bedste. Jeg holder virkelig meget af ham. Nu er det så bare lige det at han lige er blevet student og nu skal han så videre. Hvilket han ikke skjuler skal det lige siges "IKKE MERE DANSK, NOGENSINDE" men han flytter til Sønderborg for at læse til noget ingenør halløj. Ved ikke om jeg kan klare det. Det bliver i hvert fald underligt, jeg var vant til det da han var på efterskole men nu flytter han jo faktisk rigtigt, det er bare...underligt. Men sådan er det. Det er jo ikke ligefrem fordi han forlader os foraltid hvilket da er en god ting. Nu jeg snakker om gode ting, så får jeg hans værelse i kælderen and it's huge, glæder mig ret meget til at flytte derned, hvor jeg faktisk kan bevæge mig. Anyways ville bare lige introducere ham nu hvor han tager væk. Eller sådan noget.
BTW billedet øverst er ikke en dreng og Christian, det er mig og Christian, og jeg er godt klar over at jeg ligner en klat lort. Så ja sorry, de var ikke bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar