lørdag den 25. august 2012

Food bites- Banan pandekager




Jeps. Har her til morgen lavet banan pandekager til morgemad. Man må gerne forkæle sig selv lidt når man er alene hjemme. De smager super dejligt, men det er nok sådan nogen pandekager som man enten elsker eller hader hvis du spørger mig. Jeg elsker dem, synes virkelig de smager godt. 
 Det er super let at lave og de er sunde, lavt kalorie indhold, gluten fri og intet ekstra sukker tilsat. 
Men her får i opskriften på dem.

Ingredienser; 2 bananer og 4 hele æg.

Bland ingredienserne sammen i en skål. Sørg for at få bananerne mast så godt som muligt. Det gør egentlig ikke noget med klumperne, men prøv alligevel at få dem mast, mest muligt. Derefter gør du egentlig bare som du ville lave en hver anden pandekage. Jeg fortrækker dog at de er små, som amerikanske pandekager. Så det er bare med at få varmet panden op og hælde lidt olie på. Pas på med at få for meget olie på da de nemt bliver sorte -pandekagerne- Så er det ellers bare med at få dem...bagt?
Jeg har skåret et æble ud ved siden af, men det er bare fordi jeg elsker æbler..

Håber i kan lide dem!

1 kommentar:

  1. Lækkert!
    vil du tjekke min blog ud?
    www.michellebentzen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet