tirsdag den 28. august 2012

Right now



Igår downloadede jeg hele sæson 3 af glee..Ja det er måske ikke lovligt og sådan, men ja. Sidder lige nu og ser den. Eller i hvert fald et par afsnit. Jeg elsker glee, det er vældig underholdende. Udover det er jeg gået i gang med et lille projekt. Det går ud på at jeg vil tegne alle mine yndlings youtubere -Alfie, Marcus, Caspar , Sam, Bertie, Dom, Harrison og Roy- ind til videre er jeg nået til Alfie Deyes. I har lige en smagsprøve på hvordan den ser ud indtil videre. Jeg vil sende dem til dem nemlig. Håber de bliver gode.

Udover det skal jeg til lægen imorgen, med mine skæve tæer. Det er klamt og håber ærlig talt at jeg skal operes snart. Det gør nemlig ondt hvilket betyder at jeg ikke kan løbe og dyrke særlig meget idræt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar