tirsdag den 21. august 2012

My dog is my best friend



Som overskriften siger så er min hund min bedsteven. Jeg elsker ham virkelig meget.
Han er simpelthen så cute, velopdraget og dejlig, og så er han også mega blød. Han er lidt sær men han skal vel også passe til ejerne, og vi er lidt underlige i min familie. Vi kalder ham "sandbjørnen" fordi han altid ruller sig i sand når det er muligt. Han hedder dog Oskar, han er 2½ år. Vi fik ham faktisk samtidig med at vi havde vores gamle hund. Det var mig de plagede om det, jeg var overbevist om at det ville blive hårdere for mig at miste ham, hvis jeg ikke havde en anden hund, så derfor købte vi så Oskar. Den gamle hed Simba og var også en brun labrador, han blev 13 år og så aflivede vi ham fordi han havde kræft og i det hele taget bare ikke havde det særlig godt længere. Men jeg er virkelig glad for Oskar, han er virkelig verdens bedste hund. Hvilket i selvfølgelig vil mod argumentere hvis i har hun, og det er jo også i orden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar