onsdag den 15. august 2012

Please, don’t sweep the leaves away – Their essence gives to life’s decay.







Havde lige lyst til at smutte i haven og tage et par billeder. Her er lidt af dem.
Træskoene var for store og som i kan se har jeg to forskellige sokker på. Nu skal jeg forklare hvorfor. 
Jeg blev egentlig vækket klokken kvart i 7 i morges, men dum som jeg er ligger jeg mig til at sove igen, lige pludselig ringer min mor til mig. Jeg vågner så og går ind og tager den. Min mor spørger så om jeg er klar, og jeg er sådan lidt "nej ikke endnu?" så siger min mor så "klokken er altså kvart i 8 Anne?" og så glor jeg bare rundt for at finde det ur for jeg var sikker på hun tog pis på mig, så jeg var sådan lidt nå for pokker så må jeg nok igang, jeg sagde ikke engang farvel jeg lagde bare på og skyndte mig i tøjet og fik børstet hår og tænder. Lagt lidt mascara og så ellers bare ud af døren. Jeg nåede ikke engang at spise morgenmad, hvilket jeg godt kunne mærke senere på dagen. Som så var i første time. Suk jeg er allerede træt af skolen, to dage i træk med dage til kvart i tre og selvfølgelig starter vi da lige ud med dem. Fantastisk. Men dejlig start på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar