onsdag den 15. august 2012

I like that good old country vibe

Lige for tiden er jeg begyndt at lytte meget til country musik må jeg indrømme, især Rascal Flatts.
 De er jo fantastiske. 
Grunden til dette er at pop og rap musik er begyndt at irritere mig meget. De synger alligevel altid om det samme, sex, stoffer, damer, penge og berømmelse, desuden er der begyndt at komme sygt meget techno/dance ind i pop efterhånden. Det irritere mig bare især fordi jeg elsker sange med et godt budskab eller en lidt mere dyb og intelligent tekst. 
Hvilket jeg synes country har, i hvert fald nogenlunde. Mange country sange har en mening og det kan jeg godt lide. Især Rascal Flatts sange giver mening for mig. De gør mig altid glad når jeg har brug for det.
Hvilket jeg har meget lige for tiden, men det er noget andet.

-Det skal lige siges jeg ikke bryder mig om, at ligge selve videoen ud på min blog, da det ligesom ødelægger mit layout lidt og gør det ud af form...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar