tirsdag den 14. august 2012

They told me I never cooked



 Men det gør jeg. Når jeg er alene hjemme. Ved ikke hvorfor men har bare noget med lige at lave en omgang pesto pasta, som jeg plejer at kalde det. Normalt laver jeg aldrig mad til andre, så skal det være spaghetti med kødsovs eller frikadeller. Men ellers ikke. Fik bare lige lyst til at lave lidt pesto pasta. Plus en lille æble snack. Desuden er det ret smart for der er nemlig pasta nok til min madpakke imorgen i skolen. 
Me gusta.

Hvad angår skolen. Jeg er så lidt klar at det er helt utroligt, kan bare mærke at jeg dør den første dag.
Magter ikke at høre om alt det eksamen pis og papir et helt år. Tror jeg starter mit år med at være skole træt så snart jeg træder ind af døren. Men nu for vi at se?

Er i klar til skolen? Eller er i begyndt?

2 kommentarer:

  1. Mums, lækre billeder. Man bliver jo helt sulten, hihi!
    - Til det du har skrevet, var det min første skole dag i niende klasse i dag, og jeg følte også jeg skulle dø. Jeg kunne godt bruge flere ugers ferie igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør man ;D
      -Det ville i hvert fald ikke skade med lidt mere ferie!

      Slet