fredag den 31. august 2012

Underlig følelse

Der kunne stort set ikke proppes mere ind.
Klar til at køre. Mangler bare lige presenningen. Vi troede det ville regne. Det gjorde det så bare ikke.
Så er han flyttet ind.

Hans badeænder. Ved ikke hvor han har dem fra, men ja. De er da ret søde. Han har dog ikke et badekar.
Hans sparegris og studenterhue. Synes lige jeg ville opstille det sådan.
I går brugte jeg hele min dag på at flytte min storebror til Sønderborg hvor han skal studere. Vi fik ham indrettet godt og det ser pænt ud. Det er en rigtig fin lejlighed han har fået sammen med sin ven. Som i kan se på billederne. Jeg fik fri klokken 1. Skulle rigtig have været i skole til 15.10 så det havde jeg da ikke noget imod. Så skulle jeg hjem og slæbe ting efter ting op nede fra kælderen hvor min storebror havde værelse -snart mit, jo tak- og så ud i bilerne og traileren. Det tog faktisk ret lang tid især når min storebror er langsoms opfattende...Anyways da det hele var pakket og klart kørte vi til Sønderborg. Det tog godt 2 timer. Min storebror var ved at få flip til sidst, eftersom han ikke er en langfarts chauffør. Nå men vi nåede endelig derned og fandt da også frem til kollegiet efter at have kørt lidt rundt med en åndsvag GPS der ikke kunne finde vej. Mine forældre kørte med trailer og kom derned ca. tre kvarter senere. Men vi fik pakket ud af bilen og ind på værelset. Så var der det med at organisere det hele. Min mor ville det ene, min far og mig ville det andet og Christian var egentlig ligeglad. Så til sidst gav han min far og mig ret. Så blev min mor sur, men hun synes også det blev godt da alt var pakket ud og kasserne væk. Og jeg kan kun give hende ret. 
Bagefter tog vi så ud for at spise sammen hans roomie. Vi tog på et eller andet steakhouse. Vi fik en oksebøf ting med en masse forskelligt tilbehør og så chokolademousse til dessert. Det smagte virkelig godt. Efter det gik vi en tur nede ved havnen. Det var et virkelig hyggeligt sted, men der var godt nok nogle underlige typer. Så gik vi en tur op igennem byen og efter det tog vi hjem. Så det var en rigtig hyggelig dag. Nu skal jeg bare lige vænne mig til at være 'enebarn' Det er ret underligt med også fedt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar