lørdag den 29. september 2012

80'års fødselsdag

Det var rigtig hyggelige lokaler vi var i. 
Mig i hjørnet. Min fætter som tager billedet, hans kæreste og så en af min farfars næreste venner.

Resturanten hed som tallerkenen antyder 'Næsbyhoved skov'
Der var flammer til da deserten blev serveret.
Min bedste var meget træt så mig og min mor tog os af pakkeåbning.
Er lige kommet hjem fra min bedste's 80'års fødselsdag. Det var rigtig hyggeligt, det kan godt være det er nogle ældre folk der er til stede, men de er så søde. Hvordan kan man ikke elske gamle mennesker? Jeg holder meget af min bedste så det er altid dejligt at fejre hende. 
Vi fik super lækker mad, men tjenerne på den restaurant der..de er lidt underlige, de prøver ligesom for meget? De prøver at gøre stedet finere end det er, for det er egentlig ikke 'fint' men hyggeligt og de der tjenere. De er bare irriterende, las os sige det sådan. Men det var rigtig hyggeligt. 
Jeg ved ikke hvad jeg vil fortage mig resten af aftenen, se en film vel? Det er bare lige hvilke der i fjernsynet. Men ja i må have det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar