fredag den 28. september 2012

Runners

Indendørs sko fra Asics til 999 kr.
 Har i dag været på arbejde og derefter ud og købe nye håndbold sko da mine gamle, faktisk var utroligt ringe. Men nu har jeg fået købt nogle der støtter mine underlige fødder. Det er super dejligt og de er heller ikke super grimme. Det er jo fuldstændig umuligt at finde flotte indenførs -og udendørs- sko uden at de har syv tusinde forskellige farver blandet sammen eller bare ser...grimme ud for at være ærlig, synes de her var rimelig okay, men det var så også de dyreste, så var det meget godt man have rabat fra tennis i den her uge. Smart nok alligevel. Jeg er glad for dem i hvert fald. Der røg også lige to par sokker med. 
Jeg skulle have spillet her på søndag, men da det er skide dårligt lagt, altså på efterskolernes dag så kan jeg ikke, skal op og kigge på efterskole og så bagefter over til nogle venner, så ja jeg har tid. Skal se på Strib Idrætsefterskole -mest bare fordi min far synes den er flot- og Hou Maritime Idrætsefterskole som jeg i mit hoved er fuldstændig sikker på. Jeg skal væk fra fyn når jeg endelig kan komme det. Dog har Strib også en sejlerlinje men jeg er fuldstændig sikker på Hou, så nu skal jeg op og kigge på den. Altså det bliver den hvis jeg ikke skal på High School, har stadig ikke fået svar men det skulle jeg gerne få snart. Det er spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar