lørdag den 8. september 2012












Her er et par 'in action' billeder fra dagen på vandet. Jeg var med i en følge båd og fik et par fede skud af dem imens de sejlede. Her er så et par stykker af dem. Jeg blev lige pludselig udnævnt til fotograf mellem model. Det er lidt en intern joke fordi at vi allerede har høj, lav og fed model. Der var kun den lave model med her i weekenden men han havde så ikke noget specielt godt kamera med og så måtte jeg træde til. Desuden har jeg en masse billeder fra efter sejladserne hvor der blev hygget, så dem får i også..på et tidspunkt. Håber i kan lide dem her, jeg synes de er blevet gode.

Hvis nogen synes de første billeder er lidt underlige så er det egentlig bare fordi de har start på land. Sådan at en af besætnings medlemmerne er i vandet og holder båden imens den anden starter et sted oppe på land og så løber ned til makkeren og så sejler de ellers bare. Så ja, der blev løbet om kap der, og nogle væltede lige så lange de var -billede 3-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar