søndag den 9. september 2012

Life as we know it

Trampolinen blev også brugt flittigt. 
Der blev hygget på nogle madrasser med musik og sodavand, imens der blev spillet volley.
Volleyball nettet gik i stykker så det skulle lige fikses med en lille smart knude.

Det ser voldsommere ud end det er. Skal det lige siges.
Bueskydning var også en del af programmet. 


Resterne fra deres øl bowling klokken lort i aftes. Jeg sov eller prøvede så..der er ikke nogen billeder fra det. 
Så er der lidt stemnings billeder fra når de var på land. Jeg har haft en utrolig hyggelig weekend, og jeg tror også det var en ret stor succes. Det håber vi i hvert fald. Vi 'crewet' kunne ikke gøre meget mere i hvert fald så hvis der er nogle der ikke har haft det sjovt, så må det have været deres eget problem. Vores have lignede lidt en flytninge lejer til morges som i kan se på sidste billede, men de var virkelig hjælpsomme til at rydde det op og få pakket deres telte ned. Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle have været med i følgebåd i dag, men fordi jeg virkelig gerne ville fik jeg lov. Har taget et par gode billeder igen i dag, så det er super. Min storebror -Christian- har det også bedre nu. Selvfølgelig. Han kom jo på skadestuen hvor han ventede i noget tid, han skulle så syes af en special læge som kom lige hjemmefra. Christians ven blev lige hans assistent, så han blev spurgt om øret sad lige på og sådan noget. De synes han var mega genial. Hans ven talte stingene til 32 i øret, hvilket er sygt meget men det var så også næsten ved at falde af og skulle også syes inden i, udover det fik han et enkelt på kinden. Så det var faktisk ret slemt, men han har det fint. Heldigvis for det. 

2 kommentarer:

  1. Hvor i landet er det du har været? - det ser virkelig smukt ud. :)

    http://dreamsdoesexist.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. I sommerhus, på en lille ø der hedder Birkholm :)

      Slet