lørdag den 15. september 2012

I keep givin you the fire




"I'm gon' heat it up.Under my control. Here's the night that you've been waiting on" Det er bare ikke fedt at bruge lyrics fra Camp rock til overskrift. Det gjorde jeg så bare lige men you know, YOLO! Eller noget. Ej jeg har i aften/nat været til noget bål hygge med nogle fra klassen plus nogle fra parallelle klasserne. Det var skide hyggeligt og rigtig sjovt. Dog gik jeg ind i noget tag værk så har fået en hudafskrabning i panden, det gjorde lidt ondt. Nogle drak sig lidt i hegnet men det var sgu meget sjovt. Jeg var ikke fuld selv, jeg tog kun billeder og filmede andre. Men det var super hyggeligt og klart en succes. Yay. Er super glad lige nu, og tror jeg vil sove da jeg er sygt træt. Billederne er leveret af min fantastiske mobil, som er blevet tændt for første gang i en månede. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar