søndag den 16. september 2012

I'm sexy and I know it

Redigeret af mig. 
Jeg sad lige og fik en lyst til at skrive et inspirations indlæg. Jeg ved ikke hvor langt det her indlæg bliver men af hvad jeg har i tankerne bliver det langt. Så hvis du ikke er til motion og sundheds snak så er det her indlæg nok ikke lige i din smag. ADVARET. Nå men videre til sagen. Jeg har i en månedes tid måske to dyrket pilates. Jeg går ikke til noget hold men dyrker det over youtube, hvor en der hedder Cassey Ho har en pilates kanal der hedder Blogilates. Her laver hun pilates video så du får strammet det hele op og cardio videoer så du også kan tabe det ekstra lag fedt. 

Jeg er stor fan af hende og hun er virkelig en inspiration for mig. Hun er utrolig dygtig og har virkelig styr på hvad hun laver. Desuden er hun så energifyldt at det ligefrem er med glæde at jeg laver de videoer og dyrker den motion jeg gør. Det er alt sammen på grund af hende. Desuden kan man jo håbe at man en dag kan få bare en nogenlunde pæn krop som hendes. 

Jeg fandt hende da jeg søgte efter øvelser til at få 'thigh gap' altså det der mellemrum mellem lårene, da jeg synes det er rigtig pænt at have og det får ligesom ens ben til at se trænede ud. Nå men jeg fandt så hendes videoer og prøvede dem, selvfølgelig. I starten troede jeg at jeg skulle dø og at jeg ikke kunne holde til det, men hun kørte mig ligesom igennem den på hendes helt egen måde. Er nu også begyndt at følge hendes workout calendar. Det kan godt være i tror pilates ikke er hårdt eller gør noget, men det skal jeg love jer for at det gør. I den grad.

Jeg har fået det meget bedre med mig selv udseende mæssigt på det seneste og det er pga. hende. Jeg kan mærke hvordan min krop ligesom bare er mere strammet op og jeg har det også tabt et kilo eller to. Jeg kan også mærke hvordan jeg snart er afhængig af at dyrke mindst to video om dagen og at spise sundt. Det føles fantastisk og jeg har det så godt med mig selv og jeg bliver altid så stolt når jeg har formået at nå mit mål.

Da jeg har lidt skader hist og her er pilates virkelig godt for mig. Jeg kan nemlig ikke løbe eller lave noget alt for vildt. Pilates er styrketræning og danse bevægelser blandet sammen stortset og derfor er det noget som folk med skader også kan dyrke. Bare så i ved det hvis i nu sidder derude nu. Jeg vil klart anbefale jer at tjekke hende ud.

Youtube: Blogilates
Twitter: @Blogilates
Facebook: Blogilates

Ingen kommentarer:

Send en kommentar