fredag den 14. september 2012

Jersey - STS

Min taske fra sprogrejsen. Farven er hæslig. Vores tasker var efter turen blevet ret personlige og let genkendelige.

Hilsener fra alle dem jeg var afsted med. 
En hilsen fra min ene leder.
Der var mange 'skater boys' på Jersey, og Avril Lavignes sang 'skater boy' blev ligesom et ret stort hit for os.
Jeg faldt lige over min taske fra da jeg var på tre ugers sprogrejse til Jersey. Åh gud. Minder. Det var en sygt god tur og jeg ville gerne opleve det igen må jeg da sige. Har fået nogle af de bedsteveninder derover, som jeg stadig har kontakt med. Det er efterhånden 2 år siden, men husker det stadig som var det i går. Vi havde det fanme sjovt, og så var der simpelthen fyldt med de flotteste drenge nogensinde. Jeg boede hos en værtsfamilie og moren i familien var leder af STS på Jersey, så vi fik en masse sladder om hvad der skulle ske, var sket og alt muligt andet. Det var en virkelig god familie. Savner det virkelig meget. Dog ville jeg ikke vælge STS igen, hvis jeg skulle på sprogrejse, det var ikke ligefrem fremragende.

2 kommentarer:

  1. Jeg overvejer faktisk en tur med STS. Var det, det du havde håbet på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Personligt synes jeg de var lidt langsomme hele tiden. De havde aldrig rigtig styr på det og hvis der var planlagt noget og det så blev aflyst så vidste de ikke hvad man skulle gøre. Lidt ærgeligt

      Slet