torsdag den 13. september 2012

Oh my gosh Anne, you got a haircut

Yes I did. Jeg har -som overskriften hvis peger ud rimelig godt- fået klippet mit hår. Jeg synes efterhånden mine spidser var begyndt at spalte utrolig meget. Så jeg tænkte nu er det tid..og så sagde jeg mor bestil en tid til mig, for så voksen er jeg. Jeg blev egentlig klippet i Tirsdags, jeg tog en veninde med til at underholde mig eftersom det var et helt nyt sted jeg skulle klippes, fandt dog ud af at det var en af mine veninder mor. Hun var virkelig sød og dygtig. Jeg fik klippet spidserne, klippet lidt etager i og også klippet mit 'pandehår' bedre kendt som baby hår der aldrig rigtig bliver længere desværre. Men det klippede hun så jeg faktisk har fået en slags pandehår, det er dog ikke vidst på billedet. Det viser faktisk ikke at jeg er blevet klippet. Men det er jeg, så er den på plads. Jeg fik også taget skolefotos i onsdags. Jeg ved ikke noget værre. Sidste år lignede jeg en fladmast gris på vores klassebilledet, og i år tror jeg ikke det er meget bedre, enten er jeg flad af grin eller også smilede jeg slet ikke. Vores fotograf var sådan, lidt vammel i det men det har han egentlig altid været så det kom ikke bag på os. Men jeg krydser fingre og venter i spænding.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar