torsdag den 27. september 2012

Sygdom?

Jeg har siden mandag været syg. Har haft en konstant kvalme og desuden været så heldig at få en lille forkølelse. Kurere det med kamille te selvom det smager forfærdeligt. Men jeg var i skole i dag, og det var faktisk rigtig dejligt, men kan godt blive træt af at ligge i sengen i tre dage, det er også derfor der har været såkaldt 'stille' på min blog og det må i meget undskylde. Men ja jeg har jo ligget syg og det er svært lige at tage sig sammen til at lave nogle indlæg når man har det så skidt. 
Med hensyn til min Rotary samtale i Tirsdags som jeg var totalt nervebrud over. Gik ikke godt, jeg var syg min stemme var helt smølfet og sær, jeg var træt og jeg lød bare ikke som om det var noget jeg ville, der er 24 ansøgere og 8 der kommer videre, kan ærlig talt ikke se hvorfor de dog skulle vælge mig, så skulle det da virkelig være fordi jeg har lavet en fantastisk ansøgning, og det må jeg jo så håbe at jeg har. Så jeg krydser fingre rigtig meget, men jeg tror dog ikke at jeg vil blive knust over det, har andre planer hvis det nu ikke går så, hvis jeg ikke får den oplevelse så får jeg jo så en anden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar