søndag den 28. oktober 2012

Cable car





Titlen på det her indlæg har faktisk ikke noget at gøre med selve indlægget, andet end at der er lidt om en bil men ellers var det egentlig bare fordi det er noget af titlen på en af mine yndlings sange pt (Over my head(cable car) -The Fray) Jeg ville egentlig bare informere om at jeg i den kommende uge er i praktik. Jeg er faktisk i Århus så det er ret langt hjemmefra men det passer utrolig godt faktisk, for på søndag skal jeg til indskrivning på den efterskole jeg skal på næste år (HMI) og den ligger 5 km fra her hvor jeg skal bo i den her uge, som så er hos nogle af vores gode venner. Jeg skal være i praktik et sted der hedder Spektrum Odder som er et idræts og kulturcenter. Jeg skal være i restauranten og caféen så det skal nok blive sjovt. Jeg glæder mig, skal også med til Zumba og ud og løbe så det bliver en ret aktiv uge, det har jeg ikke noget imod da jeg prøver at leve den sunde livstil og indtil videre går det meget godt. Som i kan se på billederne så kedede jeg mig i bilen og jeg kunne ikke modstå solnedgangen og bare lade den gå hen i glemslen så jeg tog lidt billeder og da jeg først var igang ville jeg eksperimentere lidt med mit kamera dog blev billederne ret dårlige så dem lod jeg være med at pine jer med. Haha i må have det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar