lørdag den 13. oktober 2012

Efteråret er ankommet






Hvor jeg altså elsker efterår. Det er så skønt, enten er vejret skide godt eller også er det ekstremt dårligt, men man kan altid få tiden til at gå. I dårligt vejr kan man sidde indenfor med en kop varm kakao og se en film eller finde på noget kreativt. I dag har vejret været godt indtil videre i hvert fald. Så jeg besluttede mig at samle æbler så vi snart kan få presset noget æblejuice. Jeg fik i hvert fald røde kinder og det er jo skønt. Jeg fik samlet til en trillebøre fuld fra min onkels og tante's have og også til to spand fulde i vores egen have. Nu glæder jeg mig så bare til at det skal presses. Det smagte dejligt sidste år så det må det også meget gerne i år

1 kommentar:

  1. Det er virkeligt nogle flotte billeder!
    - Og jeg elsker også efterår! Så får man spillet en masse kort.:)

    SvarSlet