torsdag den 11. oktober 2012

Langelands fortet -del 2-








Her er anden del så fra Langelands fortet. Vi var på noget af deres udstilling halløj. Først er der et minestryger skib som jo så stryger miner altså gør sådan at de ikke eksplodere, something. Så kiggede vi også på to fly. Det første er faktisk sådan et slags fly som er med i top gun i starten hvor hovedpersonen jager ham. Det er da ret nice, min lærer bildte mig ind at det var den præcise og naiv som jeg er troede jeg på det. Det andet fly ved jeg ikke noget om men det er grønt og ikke lige så hurtigt som det første.
Så gik vi op på en bakke og kiggede på nogle skyde ting, kan ikke huske hvad guiden kaldte dem men de kunne i hvert fald skyde langt så ja. Drengene skulle da også lige prøve den af, imens vi andre tog os en slapper. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar