torsdag den 11. oktober 2012

One of those days


Jeg vil egentlig ikke bruge min tid på indlæg der omhandler mig og hvordan jeg egentlig har det følelsesmæssigt, men jeg tænkte bare at det her sker for mange andre. Jeg har en rimelig dårlig dag i dag. Det er bare en af de dage, en af de dage hvor uanset om der sker noget godt og selv hvis det er virkelig godt  så kan man bare ikke blive glad. F.eks. i dag vandt vi kampen i håndbold og jeg var ligesom vores holds redning da jeg tog den sidste bold og vi kun førte med et mål. Det var selvfølgelig dejligt i øjeblikket men efter det blev jeg bare 'nederen' igen. På håndbold banen føler jeg mig faktisk allermest værd. Det er virkelig det eneste tidspunkt hvor jeg føler at der virkelig er brug for mig og der er jo ikke godt. Jeg tror jeg skal have arbejdet lidt med min selvtillid for den er ikke for god. Men ja, jeg vil ikke kede jer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar