lørdag den 20. oktober 2012

Tak til Frederikke




Det her er bare nogle af de udvalg hun havde lavet.
Jeg takker Frederikke Borcher for at have lavet min nye header. Jeg kan rigtig godt lide den og jeg synes at Frederikke er utrolig dygtig til alt det med billede redigering og i det hele taget bare at tage billede. Hun er meget kreativ og hendes blog er rigtig flot og gennemarbejdet. Synes i skal tjekke hendes blog.

Hvis folk nu gerne vil vide det forklare jeg lige igen hvad 'Je suis le feu' betyder. Det betyder 'Jeg er ilden', jeg valgte det egentlig fordi at et af mine store idoler nemlig Olivia 'Chachi' Gonzales' dansestil bliver kaldt for ilden altså at hendes stil er ligesom ilden og derfor valgte jeg det til min blog. Det passer egentlig ikke til headeren eftersom det er et billede af vand som jeg har taget men det er så heller ikke det der tæller. Jeg elsker nemlig vand og havet så på den måde passer det godt sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar