lørdag den 20. oktober 2012

What a beautiful evening








Var en tur ved havnen igår med min mor, storebror, hans "kæreste" og to andre der har hus over på øen. Min onkel og tante skulle komme derover så vi skulle ned med traktoren, men min far var til beboerforenings møde og kunne derfor ikke køre den og vi kvindefolk kunne ikke finde ud af at starte den, så det gik jo godt. Vi endte så med at bede Yvonne -En der har hus derover- om at køre deres ATV ned til havnen da deres er noget større end vores og har vogn på. Det gjorde hun så og vi kom så lidt efter på cykler. Lige pludselig kom der så en anden som hedder Lars derned og så faldt vi i snak imens vi ventede på min onkel. Så kom min storebror og hans nu kalder vi hende for veninde -selvom de er mere end det på vores ATV men de kørte så igen og hentede traktoren. Vi ventede så på min onkel men han kom aldrig for de var først lige kørt fra Odense da de ringede fandt vi ud af. Så vi havde stresset helt vildt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar