torsdag den 13. september 2012

"Du er god nok, som du er"



Den her bog har reddet hele min dag..eller uge for at være helt ærlig. Jeg har i den her uge været et totalt nervevrag. Jeg grædt og grædt og har slet ikke kunne styre det, halvdelen af det ved jeg ikke hvorfor jeg har grædt over, men det er vel bare ting der har gået mig på i længere tid, som jeg bare skulle have renset ud af min krop. Men ja jeg har haft en mildest talt lorte uge. Jeg har også haft et problem med mig selv, har følt mig så utrolig ubrugelig og uværdig, jeg kan se på en pige og have lyst til at tude fordi jeg ikke er ligeså køn som hende, ligeså tynd, god, sød eller sjov som hende, og det er jo på ingen måde sundt at være sådan mod en selv, derfor har jeg nu tænkt mig at gøre noget ved. Ikke ved at gå til psykolog men bare ved at ændre min attitude og begynde at gøre noget ved at jeg synes jeg er grim og tyk. Det er jo kun min egen skyld, det er mig selv jeg kan takke og nu er det mig selv der skal klare det her. Det er dog svært da jeg nok er et ret negativt menneske og jeg har svært ved at tænke positivt men jeg ved jeg kan gøre det og at det nok skal lykkedes så ja. Jeg vil prøve at holde humøret oppe! Udover det er det faktisk mit første sort/hvid billede indlæg nogensinde. Synes lige det var en vigtig information at få med. Så ja.
I må have en fortsat god Torsdag derude folkens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar